رهگذرو

۱ مطلب در تیر ۱۳۹۳ ثبت شده است

بحث ضربه به دین از درون دین یک واقعیت است که همیشه بهتر از مقابله مستقیم با دین برای دشمنان جواب داده است. ایجاد فرقه جدید، غلوهای باور نکردنی و ... از جمله شگردها است. 

یکی از شگردهایی که در سالهای اخیر به قبلی ها اضافه شده است، تقابل سرگرمی ها و جذابیت های حلال و یا غیرحرام با دین بوده است. قبل از مسابقه فوتبال ایران- آرژانتین یکی از این اتفاق ها افتاد. از طرف گروهی که وجود آن هیچ وقت تایید نشد و سایت آنها نیز وجود خارجی نداشت، به نقل از یکی از بزرگان معاصر فوتبال و امام زمان را در تقابل قرار داده بودند. طوری که خواننده خبر به این نتیجه می رسید یا بازی تیم ملی کشورت را نگاه کن و برای موفقیت آنها دعا کن و یا برای امام زمان. بحث ضربه به دین انکار ناپذیر است اما در این عجبم که توسط گروه دین دوستان و مبلغان دین بدون اینکه ذره ای فکر کنند به اینکه ایا چنین چیزی درست است یا نه؟ بدون بررسی سند حرفها و ... این اخبار را انتشار می دهند. این باعث می شود کسانی که نسبت به دین بی تفاوت هستند یعنی نه موافق و نه مخالف در لیست جذب قرار نگیرند. 

بعضی مواقع فکر می کنم برای مقابله با شبیخون فرهنگی ابتدا با اطرافیان و مدافعان دین و فرهنگ مقابله کرد که فرهنگ و دین را برعکس جلوه ندهند؛ عامدانه یا جاهلانه

۴ نظر ۰۳ تیر ۹۳ ، ۱۹:۴۲
م ه د ی