رهگذرو

تلاش تا لحظه آخر به خاطر امید

جمعه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۵، ۰۹:۳۱ ق.ظ

خیلی مواقع پیش می آید که برای به ثمر رسیدن کاری روی کاغذ وقت نداریم. زیاد پیش آمده است که امتحان داشته باشم و زمان مطالعه مطالب کتاب برایم کم بوده است. دو تصمیم می شد گرفت: یکی اینکه بنشینیم تا وقت باقیمانده هم بگذرد و برای آینده ای که نیامده برنامه ریزی کنیم و دوم این است که باز هم تلاش کنیم، شاید شد. اگر هم نشد به اندازه ای بشود. هر حالتی که انتخاب شود معمولا تکرار می شود. تکرار حالت اول حالت جذابی نیست. این اتفاق برای کار هم همین است. مثلا آخرین روز کاری سال را 28 اسفند بدانیم نه اول اسفند. آخرین روز کاری مسوولیت را تاریخ تودیع بدانیم نه یک ماه قبل آن.

بازی 6-1 بارسلونا-پاری سن ژرمن که 3 گل مورد نیاز بارسلونا در دقیقه 88 به بعد زده شد بیشتر از همه این نکته را برایم یاداوری کرد که تا لحظه زدن سوت پایان شما فرصت تلاش داری. شاید به ثمر نشست. 

۹۵/۱۲/۲۰
م ه د ی

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.